Tillbaka till dom små valen.

Helgen har sprungit förbi i ungefär samma tempo som dom brukar försvinna..
Nu sitter jag har framför datorn som så många andra söndagsnätter/kvällar.
Reflekterar tillbaks över timmarna som varit.
Med mitt tidigare inlägg http://tamefan.blogg.se/2009/september/livets-framgang.html som bollplank.

Många småval har gjorts, kanske lite för många.
Dom flesta har nog gynnat mig, tror jag.
Men några har gjort att jag kommit lite i kläm på nåt vis.
Mindre bra.
Inte var det min meningen. Men allt är inte lätt.
Vi har inget facit förrän i efterhand, om man inte får hjälp på traven är vissa saker halvt omöjliga att avgöra.
Så om nån nu hjälper mig med alla facit jag skulle behöva i min framfart i livet så vore det evigt uppskattat!

Så om jag ska checka av listan jag gjorde i förra inlägget då.

Du stöter på din själsfrände. - - Jag har inte gått och gift mig än iaf, om vi säger så.
Du och din bästa vän blir fiender - - Jag har inte använt knätnävar eller verbala misshandlingar.
Du blir miljonär. - - Detta var nog den punkten som gick illa. Jag blev fattigare.
Du får ditt drömjobb. - - Har fått erbjudanden, ja. Kanske inte drömjobbet, men men..
Du blir inblandad i en trafikolycka med hemsk utgång. - - Slapp som tur va denna punkten.

Det var den helgen.
Nu, ny vecka, nya utmaningar.



Seize the days, my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0