Förslappad..

Måndag idag.
Jag glömde min söndagsfest igår, ingen resa till Götlaaaaborg.
Detta pga av... http://tamefan.blogg.se/2009/november/vilken-dag.html Ja, ni som känner mig vet.
Men om vi säger såhär, jag har idag försökt ordna med massa papper och försäkringar..
Förslappad blir man oxå, när man är hemma en måndag, har inte tagit mig utanför dörren ens..
Inte ätit någonting, har jag börjat deffa omedvetet måntro?
Funderar om man ska ta och åka och handla.
O'boy och välling står på priolistan..
Kan tänka mig att den blandningen är magisk!
Har inte ens fått starta dagis blanketterna som jag skickat efter!
Vet iof inte hur jag ska få göra detta, med tanke på mitt cv..
Snickare, med egen brandstation, yrkeskriminell och blivande dagisfröken.
Nej, jag får väl ta och suga lite på nappen, tills jag blir mätt.
Sen ska jag fortsätta med boken..
Hörs sen mina muppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0