Vilken dag..

Om jag uttrycker mig såhär.

Fitt
kukarselböghorajävlarskitpissrunkballebajskisshelvete.!!!

Så känns det ungefär just nu.

Morgonen var åt helvete, jag kan säga att smällen är ekonomisk.
Vill ni veta vad det handlar om så syns det på Facebook.
Femsiffrig smäll.
Just nu har jag inte mycket för Litauer heller..
Jag anar ugglor i mossen..

Sen har jag förmodligen tappat min plånbok, förhoppningsvis ligger den i bilen! FÖRHOPPNINGSVIS!

Nu saknas bara en hemresa med fortkörning utan körkort!

Då är dagen fulländad!

Känns just nu lite såhär!




Men för att svara på Hannas kommentar i tidigare inlägg..
Ni måste förövrigt läsa tidigare inlägget för att hänga med.
Men hursom helst, jag har bestämt mig för att få plats på MITT dagis, ja då krävs det en audition.
Barnen behöver inte deltaga allt för mycket.
Det räcker för dom att klämma ut ett par gahagagaga lalalala.
Men mammorna däremot, där ställs det krav!
Så som hanna frågade,
"Jag sitter och försöker föreställa mig vad mammorna kan tänkas behöva göra på dessa "auditions" som du tänker ha. Behöver man bära något speciellt klädesplagg eller kan man komma dit naken med ett plakat och en dildo och då få en plats längst fram i ledet? Ska man sjunga? Ska man dansa? Ska man demonstrera hur pass långt sin unge kan göra en kastspya efter att ha snurrat stackarn i tre minuter? Instruktioner tack."

Kläder är valfritt, men val av kläder är en stor punkt i uttagningen.
Gärna lättklätt för att urskilja att mamman inte är alltför matmissbrukande.
För ja, det brukar smitta av sig på sina barn.
Och jag vill inte ha barn som är/vill bli feta genom att äta upp alla mina kakor som ska serveras på afterworken tillsammans med fruktcocktails drinkarna på fredagarna!
Mammorna kan även komma helt nakna, låt mig säga att det är fördelaktigt!
Sen ska dom få varsin cigarett, dra ett halsbloss. Gör dom detta utan och hosta, ja då är dom ute ur leken.
För jag har faktiskt fortfarande problem med min egna rökande mamma..
Sjunga ska man defenitivt göra, låtval är oerhört avgörande.
Låt oss säga att Britney Spears låtar är att föredra, till detta ska dansen klämmas in.
Några av punkterna, jag återkommer med mer info när det närmar sig auditiondag..

Mutor är oxå ett alternativ, vad för mutor får ni lista ut bäst ni kan..
Men vill man ge sitt barn sitt bästa, ja då krävs det lite extra!

Lite tips om vad som kan funka.


En säkerhetslina.



Många öl.



En sten som ser ut som en Ahlgrens bil. (jag har bara en)



En igelkott.



Mycket McDonalds.



Och pizza.

Sen kan ni komma på egna saker, det mesta funkar!
Snart dax att resa hem till Västerås igen!
Önska mig lycka till, för idag verkar jag tydligen behöva det!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det här inlägget är kul att läsa när man tänker tillbaka på ett inlägg du skrev om Helena i Ensam mamma söker. Då blir ni nästan lite lika ändå.

2009-11-19 @ 12:33:31
URL: http://ladywriiter.blogspot.com/
Postat av: Emil

Vi blir aldrig lika, NEVER!

2009-11-19 @ 12:34:45
URL: http://tamefan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Till andra halvan av inlägget säger jag LOL.

2009-11-19 @ 17:52:28
Postat av: Unni

Finns det några andra regler för denna audition?

Är den uppen för alla mammor?



Tror på allt hon säger, nästan.. men dock allt om dig haha



Och lycka till med hemfärden till Västerås!

2009-11-19 @ 17:53:33
URL: http://unnil.blogg.se/
Postat av: Cc79

Vete fan hur jag hamnade här, via Amins sida kanske? Äh. Skit i det. Men kände mig tvungen att kommentera: Vilken skitvidrig pizza och vilken trevlig blogg! Här ska jag stanna en stund. Du verkar lite störd och det gillar jag.



Ahlgrens bil-stenen såg ut som ngt helt annat. Vet inte vad, men det kändes... vulgo.



Heppåre.

2009-11-20 @ 11:51:55
URL: http://mywaycc79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0