Ja, jag vet..

Jag uppdaterar oerhört sällan!
Anledningen beror på vädret.
Jag håller på och studerar till att bli meterolog, oerhört svårt och tufft.
Inte ens dom på tv lyckas ju, inte ens nångång.

Så imorgon blir det regn, sol, moln, åska, blixtar, snö och tornado.

Jag själv har redan blivit lurad ett par gånger sista veckorna, ja av dom riktiga meterologerna alltså..
Redan har jag börjat ömsa skinn (dvs flaga, inte flagna!!) i maj(!)

Snickare ett högriskcanceryrke?


Trevlig helg muppjävlar!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Flagna. För. Sista. Gången. :)

2010-06-01 @ 08:18:17
Postat av: Kajsa

Jossan, du har fel. Det heter flaga. Så det så.

2010-06-14 @ 16:54:43
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: Jossan

Nej, det har jag verkligen inte.

2010-06-20 @ 19:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0