Jaha, inte konstigt..

Nya sociala medier drar så mycket folk, t.ex Facebook.
Som idag, jag har inte gjort alltför många ting, nåt möte hit och lunch dit.

Kommer hem, loggar in på Facebook.
Jo tamefan, jag har lyckats bli gravid och inte med vadsomhelst..

 

Ja, nu väntar jag ett bowlingklot, frågan är bara hur lång graviditeten är?!

Får man dricka alkohol, eller kan det då resultera i missbildningar på klotet?

Jag vill ju absolut inte ha ett klot med bara två hål, eller ett ovalt klot.

Lär ju förresten utesluta alla sätt att föda förutom kejsarsnitt..



Imorgon bär det av till BVC för vägning, alltså bowlingklotsvårdscentralen.


Kommentarer
Postat av: Helene

Tycker det är lite töntigt av dig att du inte vill föda normalt och direkt säger hej till kejsarsnitt.. -hmm, vad nu normalt är för en kille iofs =)

2010-03-04 @ 01:01:16
URL: http://bepositive.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh du är så vrickad! I love it! Puss

2010-03-04 @ 10:51:18
Postat av: Ass

Blir det Nintendo? Eller vilket namn ska du ta?

2010-03-04 @ 17:55:25
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0