En skvätt böghäst..

Efter att ha spenderat en hel dag på Byggmässan i Noeva el Stockholmo känner jag mig helt mör i kroppen.
Fått en släng av polio i både ben, rygg och huvud..

Gratis biljetter till Solvalla åkte ner i fickan.
Trav ja, ja trav.
Kan inte ett skit om hästar, tycker snarare att hästar är bögar.
I varje fall enligt min bästa Facebookgrupp!

Jaha, hur gick det med spelandet då undrar ni förstås!
Ja en bild säger väl mer än tusen ord..



Jag vet inte om just hästarna jag spelade på blev smittade av min mindre poliodiagnos,  eller bara att dom inte gillade att jag kallade dom böghästar!?

Kanske var det bara det att jag valde häst efter häftigaste namnet, eller den man kunde vinna en märkvärdig summa pengar på..


Summa summarum, hästar är bögar och jag har fått polio..


G'natt!!

Kommentarer
Postat av: ylva

hahahah så jävla störd du är. du valde säkert typ "fastest lightning" osv.

mammas paradis dedär, hon är nog stolt nu!

2010-03-25 @ 09:20:13
Postat av: johanna

Ja men - det är mina tassemarker - kusarna! Fast själv spelar jag på kusken.

Hästböghatarmamman

2010-03-25 @ 18:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0