Dom lesbiska tjocka tjejerna..

Tanken igår ja, ett svar och en förklaring till varför det ska finnas mer lesbiska tjocka tjejer´i kön till garderoben..

Ja, alltså om det är mer av dom, då slipper man bli förbiträngd i kön.
Varför?!

Jo för att dom vågar säga ifrån, eller åtminstående stå ivägen när folk försöker tränga sig förbi.
Det vågar inte små smala, självgoda blondiner.
Dom ser på leende när person efter person kliver förbi dom.
Själv står man maktlös 2 meter ifrån och kan inte göra ett skit.
Jag täcker av min egna bredd utav kön, kan inte alla andra oxå göra det!?

För det värsta jag vet, ja det är folk som tränger sig i just köer!

Stryk skulle dom ha!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha har du totalt missat att jag försvarar mig och mitt sällskap för kung och fosterland när jag står i kö nånstans? Ingen ska förbi mig! HUH! :P

2010-03-21 @ 18:17:37
Postat av: Jossan

Jag fattade inte det där. Varför lesbiska? Mycket märkliga tankar i dig ibland :)

2010-03-22 @ 11:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0