Missfärgad snö..

Efter ha gått en väldigt väldigt väldigt VÄLDIGT lång promenad idag, så förundras jag hur mkt hundar kissar..
Efter gångbanorna är snön nästan mer gul än vit.
Kissar jag i snön, då försvinner den. Snön alltså..
Visst, ramlar jag med DEN i snön, ja då försvinner nog DEN med..
Men hundar, har dom kallt kiss?
För snön verkar ju absolut inte försvinna.
Eller kan det vara så att det inte bara är kiss?
Dom sägar att man inte ska äta gul snö, men vadå, det kan ju vara öl..



Nu blev jag förvirrad..



Här är iaf ett ställe jag gillade att kissa på/vid.
Det är nåt uteställe i Stockholm, minns dessvärre inte namnet..





Kommentarer
Postat av: Jossan

"Var är Fredrik då? Hö hö hö" Årets sämsta skämt.

2010-01-12 @ 11:36:02
Postat av: Emil

Hahahahaha! Det var ju bästa skämtet ever! :P

2010-01-12 @ 13:22:25
URL: http://tamefan.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hahahahaha det var så jävla dåligt o de kände du själv :) tror knappast du fick några nya kompisar den kvällen ;)

2010-01-12 @ 15:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0