Let's dance?

Jag väljer datorn här och nu, efter att ha blivit påtvingad att sitta framför dumburken med kanaltryckaren i en bögkärrings hand, dock en mkt bra bögkärring ska tillägas..
Vad blir då kanalvalet? Vad brukar hela sveriges alla fredagsmysare välja runt åttasnåret då?
Jo, det vet ni nog allihopa.
För jag har trots allt majoritet av det mot motsatta könet som läsare..

Let's dance..
What's up with that, lixom!?
Kan ni förklara nöjet med programidén? För jag förstår det absolut inte..!

För att nämna några av deltagarna, så har vi Gudrun Schyman.
Allas våran egna favorit(?) politiker, hon får ju inte ens visa hud.
Är det för att kvinnan kallar sig frilansfeminst(!)
Vadå frilansfeminist? Är det folk som anlitar henne för feministiska aktioner?
Vad gör att man kan kalla sig frilansfemist?!
Jag vill oxå va..
Hursom, Gudrun kan klassas som en A-kändis. 
(JAG VILL SE GUDRUN NAKEN, JAG VILL SE GUDRUN NAKEN!!)

A-kändis kan man däremot inte kalla Rabih Jaber.
Rabih Jaber, vem fan är Rabih Jaber?
Efter lite forskande så finner jag att han är en Idol deltagare från den gångna säsongen.
Så varför får han vara med? Jag vet inte, men förmodligen för att fylla ut eran fredagsmysunderhållning!
Jag gillar't inte, jag har inget som helst intresse av att se folk lära sig dansa vals.

Nej, släpp in samma deltagare i Big brother huset istället.
Det skulle ju vara underhållning..!
Därinne tror jag jag "Fixar Willy" skulle få använda sin kärleksstav och konvertera fröken Schyman.
Där har vi underhållningstv..
Eller Agneta Sjödin och fotbollsprofilen Victoria Svensson, MmmMmm..


Nu ska jag konvertera till frilansfemist..
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Ass

Fredag = På spåret? Trodde jag då... Jag är nog gammal... :S

2010-01-15 @ 22:38:39
URL: http://baktankar.blogspot.com/
Postat av: Emil.

Hahaha! Ja, fast det är ju faktiskt bättre än Lets dance..! Cred till dig gamla kärring! :P

2010-01-16 @ 12:52:29
Postat av: Jenny

Du kan lära dig bugga! HURRA

2010-01-16 @ 13:22:57
Postat av: Helene

hahaha "kärleksstav", gulligt ord! ^^

2010-01-16 @ 21:19:19
URL: http://bepositive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0