Jag är bara en pojke...

Enligt en undersökning, vilken ni kan ni se här - http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article6450318.ab
Så är jag en pojke, vilket jag kommer förbli i ca 6 månader till tydligen.
För vid året slaget 27, då är det slut på pojkfasonerna, iaf enligt forskningen.

Nu anser jag mig inte direkt vara en pojke.
Visst jag har inga barn, ännu.. Jag går ut på krogen, ja. Blir lite för full, händer väl..
Men jag lyssnar på radiodokumtentärer, sådeså!
Va blir jag då?
Halvt pojke, halvt man..?

Hursomhelst blir man tydligen fullvuxen vid 29..
Den dagen fasar jag över, jag vill inte vara fullvuxen, jag vill vara ett barn..
I sinnet åtminstående..

Om jag fortsätter på forskningens tabell, ja då borde man vara genomrutten och skitgammal efter 30 då?!




Vad vet lilla jag, jag är ju bara en pojke..









P.s jag hatar kryptiska blogginlägg.. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0