Hur blev det här?

Sitter just nu och väntar på Melle för att gå och kika lite hockey.
Men jag sitter i min ack så välstädade lägenhet, för välstädad är den verkligen.. 

Jag saknar och gå och sparka på smutstvätt, saknar att ha en halv måltid på spisen, brödsmulor på bänkskivan, halvt urdruckna kaffekoppar, sånna där svårdiskade ni vet..
Lägenheten har tappat den där bohemiskt inbodda känslan.
Nu känns den mest tom, för min inredning är väldigt avskalad i övrigt..
Jag skulle behöva köpa sånna där puffar fyllda med frigolit, alltså sådana man sitter i, ja eller vad man nu har lust att göra i dom, endast för att fylla ut tomrummet som nu har infunnit sig..




Jag vill ha tillbaks min ungkarlslya..


Eller vänta, det är väl snart helg ?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha OJOJ, han tänker stort inför helgen ;) Hutta!

2010-01-25 @ 18:32:45
Postat av: Jannica

Både han & mammas man har fått jobb hos Bygg SM. Så dom börjar på måndag redan.

2010-01-25 @ 21:26:48
URL: http://jannicaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0