Färdig..


Ja, tro det eller ej..
Men jag har STORstädat lägenheten, jag har krypit i endast kalsongar och skurat badrum.
En syn för gudarna?
Varje vrå och hörn är nu förhoppningsvis rent..!
Varför detta spektakel då?
För jag är ju inte direkt den största städtalangen på denna gjord, jag gör det inte direkt frivilligt en söndag..
Nej, det ska nämligen komma någon besiktingsman hit och syna av lägenheten.
Varför vet jag inte, lägenheten är nämligen en bostadsrätt.
Vilket betyder att jag kan göra i princip vad fan jag vill!

Men visst, kom och syna av och ge mig sedan pengar för ett nytt badrum!
Tack för den Televerket..!

Sen har jag ju ingen extranyckel hem hit, vilket innebär att jag måste vara hemma undertiden..
Hatar sånt..

Men bara därför ska jag sitta hemma, dricka sprit, kasta snus och kolla på porrfilm..
Då lär dom dra fortare än dom kom!



OHHH! (Låter som Kjell Bergqvist)

Kommentarer
Postat av: Jenny

UHH !

2010-01-25 @ 10:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0