Uppe med tuppen..

Eller jag har inte gått och lagt mig.
Har mitt egna lilla fredagsmys med kebabpizza och OS..

Javisst, pizzan är slut men OS fortgår..

Men som det sett ut hittils av kvällen skulle jag lika gärna kunnat kasta bävrar..

Varför då undrar ni.. Ja, många av er är inte ett dugg idrottsintresserade, bögkärringar!

Men ska vi börja med Anja Pärsson (som jag förövrigt inte kan förstå hur hon kan va en elitidrottskvinna, hon måste ju väga upp emot 120 pannor)

Hon är ju iaf en duktig skidåkare, fram tills idag då hon valde att göra sin segergest (sälen) hundra meter för tidigt..
Vilket resulterade i att hon sumpa min medalj, likaså att hon fick ont i sin rumpa (kan man kalla nåt rumpa när den har en diameter av ca 230 cm?)

Skidsprinten då?
Ja, dom är tydligen inte lika duktiga som dom påstår.
Därför missa jag två st guld till..

Ja, så till det värsta av allt..
Damhockeyn, HERREJÄVLAR..
Kanada - Sverige 11-0, då valde jag att byta kanal.
Nej, ta bort den grenen från OS..

Nu börjar snart det hela vinter-os handlar om..
Riktig hockey..



Där får jag OS guld iaf..

Hurra till mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0