Lagom roligt..

Tanken var att jag nu skulle sitta i min bil påväg ut till Kvicksund för att äta födelsedagsmiddag med mina småsyskon..
Men nu sitter jag här, varför då?
Jo för att jag börjar bli väldigt förbannad över min bil, som just idag ger mig en present.
En present vilket innehöll ett par ofungerande vindrutetorkare.
Sådana kan behövas i detta vädret, ja det snöar, blandat med regn.
Lagom nöjd..

Förmodligen är det jag själv som är skyldig till just detta problemet.
Idag när jag lämnade J tänkte jag nämligen "gena" strunta och och borsta bort snön.
Jag tänkte att det är mina kära vindrutetorkares jobb.
Men det tyckte tydligen inte dom, dom börja tjura och la sig ner och dog..
Mitt fel eller inte.
Jag är lika förbannad och besviken för det!


FITTKUKHORARSELKUKMUPPRUNKIDIOTFITTANUSKBÖGKUKARSEl!!!!!

Kommentarer
Postat av: Cc79

Jag tycker faktiskt att det var lite dåligt av dig att inte få med ordet "röv". Balle missade du också. Med flera. Vaffan, Semil!

2010-02-09 @ 15:30:35
URL: http://mywaycc79.blogspot.com
Postat av: Emil

Hästballe.

2010-02-10 @ 15:16:37
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0