I min ensamhet..

Sitter hemma, ja sitter efter att ha lagat i fosterställning i soffan hela dagen.
I hopp om att jag skulle vara sjuk, jag var inte det.
Diagnos bakberusning.

Den står kvar, bakberusningen alltså.
Tänkte jag skulle försöka bota den, har precis öppnat en flaska vitt.
Så nu sitter jag själv, gör grimascher(?) ja, jag gillar inte vin dagen efter.
Lyssnar på Spotify, försöker reta upp Facebookvänner.
Och är allmänt insnöad.
Och nej, planen är inte att sitta hemma ensam och fyllna till.
Jag bara grundar lite, för att sedan fara ner mot byn.



Green pants, check.




Kommentarer
Postat av: Charlotte

Sv: A, fifan den där Finnos bara ställer till.. ;)

2010-02-07 @ 08:50:52
URL: http://kakan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0