Avundsjuka.

Ska strax åka och låna ut min snowboard till min yngre bror.
Gör det inte riktigt med glädje, varför då då?
Jo, för jag är vansinnigt avundsjuk.
ALLA mina småsyskon ska nämligen till alperna (Schweiz, Verbier)
Min snowboard ska dit utan mig alltså..

Men jag är inte bitter, nej nej..

Jag tycker ju inte sådana utsvävningar är ett dugg intressanta..

Absolut inte..

Jag sitter gärna och kollar på tv, kastar bävrar i trähus och annat jag brukar sysselsätta mig med.
Vad vore en dag på slottet liksom..

Nej, om man skulle ta och testa Björnöbacken kanske..


Kommentarer
Postat av: ylva

mo ha ha ha :(

evil with a little bit of medlidande

2010-02-16 @ 14:19:55
Postat av: Max

hahaha!



Men tack för lånet min bror och din snowboard kommer ju att få ha varit i alperna iaf, ganska tufft ;)

2010-02-16 @ 20:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0