Vardagliga funderingar.

Har ont i huvudet, kan bero på vätskebrist.
Kan bero på att jag endast ätit 3 knäckebröd och 1 glas O'boy.
Förmodligen beror det på bakberusning.
Min kyl är tom, mitt skafferi är tråkigt.
Matlagning är tråkigt. Speciellt när det inte finns råvaror hemma och man varit för seg för att åka och handla.
Har funderat om man ska ta och åka och STORhandla.
Kan ju vara ett taktiskt drag.
Men jag tycker inte om att gå runt på Ica Maxi och stoppa saker i en stor kundvagn.
Jag plockar oftast i alldeles för mycket och onödiga varor.
Varor som man är tvungen att slänga efter ett par dagar pga jag inte har lagat den maten som jag tyckte verkade jättebra just i det ögonblicket jag såg varan.
Suget finns bara just då.
Sen dyker det upp nåt annat man vill göra, tiden räckte inte till för att laga mat.
Man lät någon annan laga mat åt en.
Matlagning kräver tid och intresse..

Idag kanske jag ska försöka. Har ännu inte bestämt mig.
Är rätt sugen på bio oxå.
Då blir det garanterat ingen matlagning.




Nu blev jag hungrig . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0