Tjejer är mkt märkliga..

En sms konversation..

Tjejen - "Kille" varför ljuger du för mig?!
Killen - Va?!
Tjejen - Du vet vad jag pratar om!
Killen - Nej, det gör jag absolut inte..
Tjejen - Inte jag heller! Fan vad tråkigt jag har.. m.m
Killen - Vafan.. Hahaha!
Tjejen - Gud vad jag hatar killar! Jag behöver ha meningslöst sex, ställer du upp?
Killen - Nej, jag är på hockey plus att jag typ sovit 3 timmar inatt..
Tjejen - Du är sån dålig vän!
Killen - Hahaha, vafan! :P
Tjejen - Fan nu måste jag hitta nån i ......, typiskt!
Killen - DO IT!
Tjejen - Orkar inte.. :(

End of discussion..

Alltså, okej..
Ehh, vad menas med meningslöst sex? Är det då ingen njuter av det?
Varför är killen en dålig vän?
Märklig sms konversation..

Ps.
Det var inte killen i brevet som medverkar i filmen :)
Ds ..


Kommentarer
Postat av: Hanna

meningslöst sex, ja det låter helt klart väldigt ointressant, haha. måste vara njutningsfritt sex.



Har du någonsin haft meningslöst sex, seaman? Åh just ja, det är mitt smeknamn på dig till du berättar vad semil är.

2009-09-24 @ 00:00:29
URL: http://hannaslillavarld.blogg.se/
Postat av: Emil

Seaman är ju en gammal långhårig fotbollsmålvakt från England! Det tar nästan hårt på mig! :P Snart kommer det inlägget! Sånt sex har förekommit, det har det nog gjort för dom flesta! :P Även dig Hanna! ;)

2009-09-24 @ 00:04:07
URL: http://tamefan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, du ser. Du får våndas till jag ser det inlägg jag vill se. Jag väntar fortfarande!



Haha, ja sånt sex förekommer nog bland vanligt folk. Jag är inte vanligt folk! ;-)

Det kanske borde kännas meningslöst med sex för min del numera, med tanke på att syftet redan är uppfyllt? ...Hm.. Nä! Fortfarande lika kul om inte roligare! Haha....

2009-09-24 @ 00:55:07
URL: http://hannaslillavarld.blogg.se/
Postat av: Jossan

Varför bloggar man om sånt här?



O det är visst killen i filmen som skrivit brevet för hur många använder eg do it på samma hjärnskadade sätt som du? Kamoflera dig karl.

2009-09-24 @ 11:32:58
Postat av: Emil

Därför jag vill visa folk hur tjejer kan bete sig! Och det stämmer inte att jag är den som är med i inlägget. Vänner tar efter varandras uttryck, likaså som med din renflock!?

Eller hur!?

2009-09-24 @ 16:56:38
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0