Tidig morgon..

Nu är det söndag.
Jag är berusad, men lagom..
Jag har haft en spännande trevlig kväll.
Sitter just nu i min ensamhet, vilket jag just nu tycker är rätt så skönt.
Jag brukar inte gilla att komma hem ensam en helgnatt.
Men nu är jag glad. Jag har haft trevligt sällskap fram tills nu!
Tråkiga nu är att jag inte kunde umgås med alla mina vänner och sällskap denna kväll!
Jag ska erkänna, jag har ett konstigt begär.
Jag har svårt att umgås med bara gamla vänner och bekanta just nu.
Trots att jag älskar dessa vänner!
Men ett liv som singel, då är det svårt att prioritera en kväll med välkända vänner och par i Kvicksund.
Nu tillbringade jag en kväll/natt med andra vänner och svettiga människor på BMB.
Och andra fina människor efter BMB!
Tack för kvällen!
Och ni andra, förlåt för jag inte dök upp, trots att jag inte tror att ni brydde er så hemskt mycket att jag inte dök upp! :)
Hursomhelst.
Många tack och några sorry´s! Men bra dag iaf!

Imorgon när jag vaknar har jag förhoppningsvis ett leende på läpparna, förmodligen lite huvudvärk oxå.
Men huvudvärken är värd besväret!

Tack för idag!!

Sov snyggt! För det tänker jag göra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0