Tankar hos ett bakfyllo..

För bakfyllo är precis vad man kan kalla mig just nu.
Helgen har tärt på kroppen som vanligt.
Inte helgen i sig kanske, men intaget av diverse drycker och föda.
Igår var jag på kräftskiva innan stan gjordes.
Man vad är det med dessa djur?
Varför går man frivilligt med på att äta små spindelliknande röda asätare.
Dom luktar illa, fingrarna luktar ännu mer illa efter kampen för att få ut ytterst lite ätbart.
Allt som tillhör kräftskivor oxå, snaps!
Hur vidrigt är inte det? Börjar må illa nu bara av tanken.
Hursomhelst. Festen var trevlig.
Men kräftorna är inte mina vänner.
Jo, vänta. Havskräftor. Dom smakar inte bara dy och dill..

Det är Göteborg i ett nötskal.
Längtar ner lite faktiskt..


Nu ska jag försöka jobba bort bakberusning.
Vet dock inte hur!
Förslag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0