Onenight stands.

Tänkte sticka ut hakan lite och välja ett ämne som kanske ska vara lite tabu att blogga om.
Nästan alla har gjort det, många gör det. Ämnet är onenight stands.
Och eventuella "förhållningsregler".

Det finns nog 3 typer av människor i denna kategori.
Nr 1 är den som efter akt sliter på sig sina kläder går hem i nattens mörker med ett förmodat leende på läpparna. Kan även vara stor ångest.

Nr 2 Den som sover kvar. Men vid uppvaknandet beger den sig hemåt i en såkallad "walk of shame"
Samma kläder från gårdagen, bakberusad och lite allmänt sliten. Syns ofta tidiga lördags och söndagsmornar.

Nr 3 Den som aldrig vill gå hem, trots att det inte finns för stort intresse hos motparten. Folk måste lära sig känna av vibbar och stämning, vilket vissa kan ha svårt för..

Jag tycker nr 2 är bästa alternativet.
Sen gäller det att känna av stämningen.
Är det en intressant människa, byt nr. Skicka ett mess senare.
Föreslå en fika senare i veckan.
Jobba på´t senare, inte dagen efter..




Förresten så ska ingen känna sig träffad, jag ville bara skriva av mig !

Idiot som jag kan vara ..




Kommentarer
Postat av: friday

hahaha, förnedringsbloggande! jag gör samma sak så säger inget- men det är ett kungligt uttryck. btw, ja nummer två e bäst, för det mesta- bara det inte är stelt.

2009-09-20 @ 22:34:59
URL: http://frida-heltenkelt.blogspot.com
Postat av: Emil

Nej, man kan ju inte vara moralman alla gånger! :P

2009-09-20 @ 22:38:33
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0