Right back at me and some other guys !

Right back at me and some other guys !
Här är en tjej som kontra ett av mina inlägg.

http://sorryminhjarnaharspytt.blogg.se/2009/september/killar-ar-sa-dumma-ibland.html

Hon är vettig och hon har rätt i det mesta hon skriver. Tyvärr, ska jag inflika på många punkter!
Men riktigt så jävligt som du skriver är det inte.
Vill man förändras, då kan man det!
Lite det jag försöker få fram i mina inlägg, trots att jag har rätt svårt att uttrycka det.
Så även på riktigt!
Men det spelas spel hit och dit.
Jag hatar spel, trots att jag själv brukar agera båda pjäs och tärning.
Detta kan bero på att jag är blyg.
Lite blyg iaf.
Jag vet, jag uppfattas förmodligen inte så.
Men så är det.
Jag lyckas gömma mig bakom ett skal.
Det kallas ofta alkohol.
Sms är oxå ett skyddande skal.
Varför visar inte folk vad dom vill med ett samtal.
Sluta skicka sms, ring upp personen ifråga!

Jag är ingen perfekt människa, väldigt långtifrån.
Men jag försöker. Jag vill lära mig, då krävs det att nån visar vägen.
Visar inte folk intresse, varför ska man själv göra det då?
Hursomhelst, bra skrivet. Satte många hjul i rullning.
Du är en vass tjej, det vet vi nog allihopa!



Avslutningsvis.

It takes 2 to tango!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0