Lite gnällande..

Jag är så jävla trött på dessa vägarbeten som pågår längs E18 mellan Västerås och Eskilstunaavfarten.
Jag har dagligen pendlat denna jävla väg i ca 6 år, till och från.
Vägarbetena tar aldrig slut, eller blir aldrig färdiga!
Men detta är nog inte heller så konstigt, med tanke på varje gång man åker förbi ett gäng vägarbetare.
Ja, vad ser man då?
1 ser ut att jobba, ca 17 st bredvid honom kollar på.
Vad fan är det för fel?
Jobbar dom efter ordspråket "Desto fler kockar" ?
Nej, skärpning efter vägarna!
Förmodligen är jag inte ensam om denna åsikt heller!

Nu en känga till alla konstruktörer för vägarna!
Få för fan en väg att hålla mer än 1 år.
Man ska väl för fan inte behöva asfaltera om halvårsvis!?
Kan man flyga till månen borde man väl kunna åka mer än ett år på en asfalterad yta!

Och en till känga till dom som bestämmer tidpunkter när arbetena ska utföras.
Lägg dessa arbeten nattetid, när rusningstrafiken inte existerar!


Vad kollar dom på? Kanske han som jobbar!?



Nej, hela jävla vägkåren borde få sig en redig utskällning!
Gör om, gör rätt!


Sen en känga till oss bilister!
Håll ner hastigheten när ni kör förbi dessa stackars krakar!



 


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag tror tamejfan jag skrattar ihjäl mig. En av männen är min kära byggledare till bror. Tack!

2009-09-30 @ 22:32:40
URL: http://pappakim.blogg.se/
Postat av: Emil

Hahaha! Har jag rätt eller fel då? :)

2009-09-30 @ 22:34:25
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0