Idoti.

Vi är vanliga människor.
Allihopa, trots att vi kanske inte vill känna oss indelade i kategorier.
Men vi är egentligen allihopa som en stor färsk ICA butik..
Vissa är bara iväg för att handla 2 st tomater.
Andra ska handla för 1-2 veckors matranson.
Jag själv jobbar lite mer i nuet. Jag handlar den måltiden jag vill äta för kvällen/dagen.
Likaså jobbar jag ute..
Ibland är den slutsåld, kan även ha varit rea på just den varan jag vill ha för kvällen..
Är det någon som vill äta samma mat som mig en kväll, fine,
låt så vara. Men då står jag över den rätten för kvällen..
Kanske även för alla andra kvällar med. Det kan ge mig avsmak.
Stor avsmak...

Idag har jag varit på McDonald's. Jag gillardet ibland. Men inte på fyllan..
...
...
...
...
...
...
...

Kommentarer
Postat av: Magnus

Det luktar Mc-Ironi Supreme mål.

2009-09-20 @ 10:11:22
Postat av: Emil

Ja Magnus, det luktar bränt i mitt huvud oxå..

2009-09-20 @ 12:07:24
URL: http://tamefan.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag såg dig igår på MC Donalds, grymt snygg i dina tighta gröna byxor! ;) Puuuuusss!

2009-09-20 @ 13:18:43
Postat av: Emil

Hahahah ;)

2009-09-20 @ 14:27:03
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0