Idol och överviktiga människor!?

Har sett på fotbollen precis, inte helt nöjd över matchen!
Riktigt uselt rent ut sagt!
Men hursom, 3 poäng, det var det viktiga!

Nu kollar jag iaf på Idol.
Ställer mig frågan, varför är dom överviktiga/tjocka människorna oftast väldigt bra på att sjunga?!
Finns det nån forskning kring detta?
Får man bättre sångröst med lite mer vikt kring magen?
Jag vet inte, men majoriteten som är duktiga i det där programmet är inte riktigt flugviktsklass.
Nu drar jag rätt många över en kam, det ber jag om ursäkt över.
Men så är iaf fallet.
Nån som har svar lr??
Är allvarlig kring om den frågan!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Om du av någon himmelsk anledning finner svaret på detta dilemma, dela gärna med dig för jag är väldigt nyfiken jag med!

2009-09-12 @ 20:50:26
URL: http://hannaslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0