Helikopterrånet..

Sitter och skummar igenom Aftonbladet.
Läser om det makalösa helikopterrånet tidigare förra veckan.
Nu har dom tydligen gripit 4 st som skulle vara delaktiga.
Men som vanligt så går dom inte ut med namn eller bilder.
Dock inte så svårt att få reda på med lite "detektiv" arbete från mig.
Såhär skriver dom i artikeln

Känd kampsportare

31-åringen är en av Sveriges mest kända kampsportare som snart ska tävla på huvudkortet på en av Europas största kampsportsgalor som arrangeras i Stockholm.
samma dag som rånet utfördes i Västberga skriver han på sin blogg: ”hoppade över löpning idag men körde ett bra pass på klubben med grabbarna.”
Bara dagen innan han greps av polisen skriver han ytterligare ett inlägg på bloggen: "känner mig lite seg dag så ska inte ut o springa men tänkte köra ett fyspass senare idag."

Det var ju inte helt svårt att ta reda på vem personen är.
Jag ska inte heller gå ut med namn, men det är en rätt lätt uppgift att ta reda på..

När ni sen ser nästa stora kupp på löpet, och dom gripit ett par st personer.
Ja då kommer det se ut på detta vis..

Den gripna personen är en 26 årig Västeråsare och har ett väldigt litet brottsligt brottsregister.
Bara dagen efter kuppen skriver han i sin blogg på detta viset

"Du stöter på din själsfrände. - - Jag har inte gått och gift mig än iaf, om vi säger så.
Du och din bästa vän blir fiender - - Jag har inte använt knätnävar eller verbala misshandlingar.
Du blir miljonär. - - DET GÅR BRA NU.
Du får ditt drömjobb. - - NU SLIPPER JAG ARBETA..
Du blir inblandad i en trafikolycka med hemsk utgång. - - ETT LITET MISSÖDE MED FLYGFORDON.

Förresten, jag ska inte glömma.
Dagens outfit.



Så vem vill följa med utomlands på obestämd framtid??


Kommentarer
Postat av: carl

Är Kampsportaren Madadi, Gholam Reza?



Född: 780620

Adress: VALSBERGS GRÄND 4

Postnummer: 126 35 Hägersten



Han är väl inte känd? Har aldrig hört talas om muppen

2009-09-28 @ 15:23:01
Postat av: Emil

Men som Aftonbladet brukar jobba, så är alla MEGAkändisar när man gjort något brottsligt och tävlat på högre nivå i en idrott..

Ordet "kändis" säljer!

2009-09-28 @ 15:26:16
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0