Fortsättning på det tidigare inlägget. Fuck me right back!

Jag tycker förövrigt man inte man ska kasta sig in ett nytt förhållande.
Tror inte på att det funkar att gå från förhållande till förhållande.
För vissa kanske, hoppas jag det funkar.
Men jag är inte en av dom.
Jag tror det kan komma ikapp en senare i förhållandet.
Är jag nöjd? Vill jag dela livet med den här mannen/kvinnan?!
Det funkade tydligen för den äldre generationen.
Nu pratar vi om pensionärer.
Våra far och morföräldrar.
Där levde/lever dom med varann från 15 årsåldern till graven.
Det tycker jag är beundransvärt.
Men på nått sätt tror jag inte vårat samhälle gynnar oss till detta idag.
Nu har vi krogar i varenda gathörn, vi har internet, dejtingsajtar och annat humbugg..
Det gynnar nog inte det livslånga förhållandet från 15års åldern till graven.
Trist! Må så vara. Men jag tror det är faktum!
Likaså med barnafödandet.
Det har gått upp i åldrarna, vilket betyder att folk inte stadgar sig förrän framåt 30 årsåldern.
Finns undantag! Men det gör det med allt!
Nu har jag varit singel i dryga halvåret.
Det tycker inte jag är så väldigt lång tid.
Jag skulle jättegärna vilja träffa en underbar tjej som lyckas göra mig lycklig nu och resten av livet.
Vända på mina tankar, få mig att förstå att just nu är "förhållandet" THE SHIT!
Det skulle absolut min hälsa och kropp tacka ja till iaf!
För att gå ut och supa sig full helg efter helg, nån onsdag då och då oxå.
Ja det är inget ultimat levnadssätt.
Men funkar det för att glädja mig när nåt annat inte finns förtillfället.
Då gör jag det!
Och jag tror jag defenitivt inte är ensam om detta.
Det är 2000 talets onda cirkel!

Vill även flika in att detta inte är enbart ett manligt beteende!
Många flickor beter sig som svin..
Jag vet många flickor som beter sig ännu värre än vad jag någonsin har gjort!
Been there, know that!

Nej, nu måste jag ner till gymmet för att släppa ut lite tankar!

FUCK ME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0