Fakkking Facebook.

Vi är beroende.
Jag är kanske beroende.
Trots att jag inte är kvinna.
Kanske har en kvinnlig syn på internet!?
Jag bloggar ju nästan som jag vore tjej, trots mina kanske inte allt för feminstiska inlägg..

http://www.aftonbladet.se/wendela/article5834615.ab

Men jag kan nog påstå att mina statusar på FB har lite roligare innehåll än "Jag äter lunch"
"Jag klär på mig" "Jag äter godis"
Kanske iaf, jag vill åtminstående tro det själv..
Men det finns nog en form av Facebookberoende i varje människas sinne som upptäckt denna sajt!
Alla söker vi nån form av bekräftelse, men jag tror inte jag får ut en riktig bekräftelse genom FB.
Då tror jag mer bekräftelsen går ut genom denna portal, här kan mina statusar vara runt 3000 ord, istället för kanske 20..
Här kan jag få med en bild på varje inlägg dessutom.
På gott och ont ska sägas!

Fast det handlar nog varjefall inte om bekräftelse, mer av och lufta mig.
Bekräftelse får jag på andra sätt om jag tänker efter. Och nej, inte som ni tror!!!

Här kan folk välja om dom vill se min status, det kan man knappt göra på FB, ja om man inte blockar mig dvs.

Nej, imorrn blir det mindre  FB, för imorrn är det slut på min 10 dagars slackerperiod.
Skööönt faktiskt.
Vad har jag lärt mig av denna period då?!
Jo, nu kan jag iaf klättra på väggarna likt Spindelmannen.
Jag som bara jag trodde jag hade en superhjältes sinne, Hulken.


                 Nu ska jag bara lära mig klä av folk med min röntgensyn..


Kommentarer
Postat av: friday

"jag äter godis" eller "jag klär på mig" går väl att jämföra med dina iShower, iBeer? hahahaha så slut!

2009-09-22 @ 18:03:39
URL: http://frida-heltenkelt.blogspot.com
Postat av: Emil

iLie. :P

2009-09-22 @ 18:35:57
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0