Alltså denna ishockey.

Mitt kära Västerås förlorade idag mot mitt största hatlag på denna sida jorden, Leksand.
Orättvist är bara förnamnet!
Jag är så patetisk att detta gör mig nästan gråtfärdig.
Ja, det är pinsamt kanske. Men det är så otroligt jobbigt!
Skulle gått ut och firat segern med en sväng till Tabazco, grym dj där ikväll.
Men nu skiter jag i det, luften gick ur. Glädjen försvann.
Att en jävla idrott kan förstöra en kväll så lätt!
Ja eller bara en kväll är att underdriva, detta kommer ta dagar att komma över!!

Helvetes jävla skit.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Att pojkar kan bli så upphetsade av sport. Ett fenomen jag aldrig lär förstå mig på. Kanske borde göras en studie om just detta fenomen...

2009-09-16 @ 23:42:13
URL: http://hannaslillavarld.blogg.se/
Postat av: Emil

DO IT! Jag önskar många dagar att man inte blev påverkad, men detta är omöjligt gällande hockey!

2009-09-16 @ 23:48:44
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0