Vilken helvetes hysteri..

Jag har precis kommit hem från ett besök på en nyöppnad butik här i stan.
Kommer inte riktigt ihåg vad den heter.
Men ungefär SuperMegaMassiveExtremBigsizeElgiganten.
Typ så..

Hursomhelst, vilket jävla kaostifo.
Vad är grejen?
Först när vi kom dit så var det kravallstängsel och köerna ringlade sig långa bara för att få komma in.
Vakter till tusen, dom släppte ut 10, sen in med 10..
In ut metoden liksom..

Ett litet plus.
Det delades dock ut kaffe och annat gott medans man stod och såg dum ut i kön.

Väl därinne var det kaos, vafan folk blir som djur när det nalkas lite sänkta priser och rea..
Hörde om att en man stått där sen kl 17 dagen innan, bara för att dom 3 första in i butiken skulle få en gratis mobiltelefon!
Vafan! Hur dumihuvudet får man vara? För det första är det svinkallt, för det andra är ju mobiltelefoner nästan gratis nuförtiden!

Jag ska oxå ha nyöppning på min butik.
Den har ett stort utbud av Semil artiklar.
Dom första 2 som kommer in får en uppsättning av gröna byxor och Hulken handskar.
Har hört att det är stor efterfrågan efter denna nyöppnade stormarknad.
Har redan börjat bygga kravallstängsel på Vegagatan, Västerås.
Reklamblad kommer ut i veckan!



Förövrigt köpte jag inte ett skit på SuperMegaMassiveExtremBigsizeElgiganten.
Det var för billigt!


Kommentarer
Postat av: Helene

Hahaha, underbart!! Jag lär ställa mig i kön på Vegagatan redan idag så jag inte missar the special gifts, är ju sånt man annars bara drömmer om ju! ;)

2009-10-02 @ 15:20:31
URL: http://bepositive.blogg.se/
Postat av: Emil

Det är redan en krake som börjat tälta utanför nu.. Har du tur så kanske du får den sista platsen :)

2009-10-02 @ 15:29:51
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0