Vallbybron..

Känns som ett hett alternativ för Semil idag.
Han överlevde gårdagen, trots massiva försök att förinta honom.
Men det kanske sa sig självt att det inte skulle lyckas.
Med tanke på att det blev besök på princip alla krogar i Västerås.
Pluto, Limone, Konrad, Silk, Blue moon bar..
Nån dag ska han bort, igår var tyvärr inte den dagen.
Förlåt, ursäkta, jag är ledsen påriktigt!
Ibland blir bara saker inte som man tänkt sig.
Eller kanske inte heller som andra tänkt sig..

Ibland längtar man bara bort till värmen och utlandet..


Ett litet inflikande.
En person som brukar läsa bloggen speciellt på söndagar har uttryckt sig såhär.
"Jag gillar din blogg speciellt på söndagar, då jag ser dina söndagsinlägg så lindrar det min ångest och bakfylla"
Vad han nu syftar på börjar jag nu förstå!
Så grattis, nu gjorde jag din söndag lite lättare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0