Sluta upp med Farmville...

Och Maffiawars och allt annat jävla spektakel på Facebook.
Jag får nog med skit ändå på den där sidan.
Har ingen lust att få ångest varje gång en fråga kommer om jag vill adoptera ett ensamt borttappat svart får..
Jag vill inte se det!
Istället för att hålla på att odla tomater och smeka bondgrannar medhårs.
Gör det påriktigt, hemma.
Börja odla gräs eller något annat vettigt ni kan tjäna pengar på.
För jag anser att Farmville borde vara minst lika olagligt som att odla marijauna..
Gräs stör inte andra, det gör Farmville.
Spela Bejeweled istället, mkt roligare!
Haha!



Så ta nu och sluta lägg upp era jävla tomatodlingar och fårfarmar på min dataskärm!


TACK!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahahaha, du är bäst!

2009-10-10 @ 13:09:05
URL: http://josefinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0