Sluta med beroendet..

För er som inte visste, så har jag ett(?) beroende.
Snus..
Tanken slog mig precis igen, som så många tusen ggr tidigare.
Jag ska nog sluta snusa. Igen.
Har hållt på med detta helvete sen någongång i 13-14 års åldern.
Över 10 år, det är helt sjukt egentligen, både vad tiden går fort och hur länge man har varit slav under snusets makter..
La upp en tråd på Facebook. Sluta leder nog rätt överlägset fortsättning..
En gång tidigare har jag lyckats, i 5 veckor var jag fri.
Tills jag kom på idén att jag skulle pröva hur det smakade...
Det var mitt bästa "snusmoment" ever!
Ungefär som att få en riktig rödvinsfylla. Leendet på läpparna ville inte släppa.
Lyckan var total, likaså som att jag var totalt beroende igen. Klart obra.
Jag vet däremot vad som krävs nu.
Men det handlar om sjukdom, abstinens och förmodliget alltid ett sug att "smaka"..
Jag vet dock inte om jag är redo än, men tanken har börjat slagit mig igen.
Även om det inte är farligt, vilket det förmodligen är.
Så är det dyrt (50 kr om dagen), äckligt enligt många, mig själv med.
Luktar tydligen illa, inte enligt mig.
Man är tydligen ofräsch hursomhelst!



För stor snus..



Tanken är iaf i rullning!

 


Kommentarer
Postat av: Amin

Kan det ha något att göra med kalla fakta länken jag skickade dig? :)

2009-10-27 @ 17:19:49
URL: http://nolltjugioett.blogg.se/
Postat av: Emil

Det kan det mkt väl ha! NOOB! :P

2009-10-27 @ 17:20:40
URL: http://tamefan.blogg.se/
Postat av: Emma

Hmm jag som trodde du redan slutat...

2009-10-29 @ 12:19:45
Postat av: Emil

EMMA! Det är inte så lätt...

2009-10-29 @ 12:22:30
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0