Öl underlättar hjärnans läkning..

Så nu förstår jag absolut inte varför Årets nobelpris i fysiologi eller medicin tilldelades forskarna Elizabeth H. Blackburn, Carol W. Greider och Jack W Szostak..
Gör om gör rätt, ge det till Cedars-Sinai Medical Center.
Dom har tydligen kommit på att öl underlättar hjärnans läkning under öl intag.
Personer som druckit öl och skadat sig ligger kortare tid i respirator och återhämtar sig fortare rent generellt..
Går att läsa om här - http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5843156.ab

Denna upptäkt har jag iof annamat mer än halva mitt liv.
Så egentligen borde jag få priset..







Så slutsats då.

GE MIG PRISET NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0