Mer död än levande..

Kom hem, eller ja inte hem. Men till mitt gamla föräldrahem..

Kommer inte på varför snart.
Men först ska jag gnälla lite..!
Åkte hemifrån strax innan 07 imorse.
Kom "hem" precis.
Varför?
Jag ger er ledtrådar, men går inte rätt på sak.

En familj i Eskilstuna är i turkiet 1 vecka.
Jag har gnällt på diverse hantverkare under 1 vecka.
Jag är trött i kroppen och skitig.
Extreme homemakeover..

Fan, känns just nu som jag har tagit livet av Semil.
Han har inte varit nykter en fredag på över 6 månader..
Stackars sate.

Men jag är tvungen till detta, alltför att jag ska ha råd att tvätta.
För nu har jag ju fått ett gäng som vill ha pengar för att fixa min kläder.
Vilket är helt jävla lysande.

Nu varför är jag i Kvicksund då? Föräldrahemmet.
Jo, det är så att jag skulle mata deras katt, dom är nämligen i Paris.
Men var i helvete är han`?
Får ju nästan lite dåligt samvete som inte hittar han..
Fryser den i regnet?
Har den blivit uppäten av en björn?
Har den samlag med en annan katt?
Jag vet inte..
Jag hittade iaf pappas whiskey.
Det är jag ju faktiskt värd nu, för att jag skulle mata katten..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Whiskey är alltid bra när man inte hittar katten.

2009-10-17 @ 00:24:02
URL: http://hannaslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0