Ikväll så ska jag försöka..

Ikväll ska jag försöka strypa mitt fyll-alias Semil.
Detta efter en konversation som löd..


Tjej säger:

kommer du aldrig mogna?

Emil säger:

Jo, men man blir inte väl vuxen för det?

Tjej säger:

nej men en viss mogenhet vid 26 år ålder är väl önskvärt.

Emil säger:

Jo, finns inte det lr?

Tjej säger:

hos mig JO

eller hos dig med, men du e typ som ett cp barn med grava problem, fast i en kropp å hjärna som inte lyder dig eller nåt

Emil säger:

Vadårå?

Tjej säger:

men de känns så

hur skulle du själv beskriva dig själv då

Emil säger:

Det var väl kanske en rätt så bra beskrivning ändå då..

Tjej säger:

kan du inte strypa Semil!

Emil säger:

Jag har försökt, många gånger. Tro mig!

Tjej säger:

tror dig inte..



Nån dag ska han dö, men jag har svårt att ta adjö på ett hedervärdigt sätt.
Många gånger önskar jag han en ond och bråd död.
Men jag vet inte om han är riktigt redo för det än?
Eller jag vet inte om JAG är riktigt redo än.
Hur dum jag än må vara med den tanken..
Han har ställt till med oerhört mycket dumheter i mitt Ovanliga Svensson liv.

Vi får se hur det går!
Här är iaf Semils themesong!




Is he immortal?


Kommentarer
Postat av: Astrid

Lyckades du dräpa honom? Jag "råkade" smaka på redbullen igår så det var ju kört direkt... Undrar vad jag ska ha för fylle-alias... Så jag har något att skylla alla dumheter på :)

2009-10-11 @ 14:19:28
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Emil

Han är nog dessvärre odödlig.. Råkade smaka på Long island ice tea igår. Det säger det mesta! Sastrid kanske skulle funka som alias :)

2009-10-11 @ 16:33:31
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0