Idag fick jag ett brev.

Och min dator kan tydligen sprängas typ.
Det känns lite olustligt.
Eller ganska festligt på nåt vis oxå.
Bara det inte sker när jag som vanligt har den i knät.
Väldigt nära ett viktigt organ, skulle ju bli väldigt konstigt att förklara senare.

Jag får tydligen inte ens använda den längre.
Vafaaan! Ska jag vara utan dator 10 dagar, glöm det..
Man kan ju fan få cancer av chips, så nog kan väl jag fortsätta använda datorn?
Äsch, nu får det fan bli en Mac..
Eller kan dom oxå skada mitt organ?



Let my fakkking bullocks be!

Kommentarer
Postat av: Pillve

Gjorde en videoblogg enbart för dig Emil =)

2009-10-14 @ 23:59:48
URL: http://www.metrobloggen.se/pernillajohnson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0