Henrik Torehammar sitter när han pissar!

Mina dagar spenderas länge och ofta med P3 som sällskap.
Men nu har jag fanimej tröttnat.
Den jag har tröttnat på, ja det är just Henrik Torehammar i Kvällspasset och Brunchrapporten.
Ja, vad är det nu med denna "man" då?!
För er som inte hört denna människa prata har nog svårt att förstå, men jag ska förklara.
Han pratar med en blandning av östgötska och värmländska.
Vilket skulle kunna vara okej.
Men inte nog med det, han är nog den som låter mest homosexuell i hela världen.
Vilket han givetvis är, vilket inte är fel isig.
Men hur i helvete kan man ha en sån människa med den "dialekten" på en rikstäckande public service kanal?!

Lyssna och förstå! Eller gör det kanske inte, ni blir nog mest trötta..




Hursomhelst!
Är det för att provocera!?
Ja, isånnafall lyckas dom på mig iaf!
Så när Kvällspasset och Brunchrapporten pågår är det från och med nu RADIOTYSTNAD!
För varken Rix eller Mix och allt vad dom heter, går inte heller igenom mitt filter!


WORD!

Kommentarer
Postat av: Malin

finns det NÅN på P3 som pratat förstålig svenska? isf är de jävligt sällsynta.

2009-10-18 @ 17:59:54
URL: http://lovdahl.blogg.se/
Postat av: fia

Haha, stackare. Vad är det du inte förstår?

Du verkar ju vara en "smart" snubbe, menar jag.



xxx

2009-10-19 @ 19:03:41
Postat av: Emil

Malin, där har du en stor poäng! Fia, haha smart :) Jag förstår inte att han får sända radio på primetime!!

2009-10-19 @ 19:35:03
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0