Försöker STORstäda..

Observera försöker.
Har alldeles för hög musik på Spotify, trodde det skulle hjälpa.
Men helt plötsligt kommer det ju såklart någon låt jag inte känner för att höra just nu.
Vilket betyder att jag måste gå till datorn och byta.
Bara det att just detta blir ett problem. Först får jag beslutsångest över just vilken magnifik låt man ska välja.
Sen är man ju tvungen att kika in en sväng på FUCKING Facebook.
Fastnar i någons idoitiska kommentar, lägger en egen idiotisk kommentar, blir fast i en chatt. And so on..
Ja, även nu. Börjar sätta mig och skriva detta just i städningen.
Funderar på om jag ska stänga av datorn.
Men musiken då?
P3, nja snart börjar väl äckligt pretantiösa Christer. Pallar inte med det idag heller.
Och dom kommersiella kanalerna, ja dom ska vi inte ens tala om..
En skiva då?
Kanske det, Guns n roses Appetite for destruction skulle kunna vara facit för en lyckad städning.
Blir det inte gjort, ja ni är då välkommna att slå mig hårt vart ni vill...
Annars är jag ju personligen tvungen att ta livet av mig.




Värst vad en sån sak som städning kunde bli så allvarlig..
Världsliga saker i mitt liv...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Eller så loggar du bara ut från allt? Har du läst denna kommentar nu så skall du definitivt avrättas.

2009-10-26 @ 14:39:15
URL: http://josefinl.blogg.se/
Postat av: Malin

jag tycker du ska testa med min spotifylista! :D

2009-10-26 @ 14:42:34
URL: http://lovdahl.blogg.se/
Postat av: Emil

Malin, njaaa jag ska ju egentligen inte ha på datorn..

Josefin, njaaaa bara börja ladda bössan då!!

2009-10-26 @ 14:48:16
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0