Färjefunderingar..

Har precis kommit till huset på Vrångö efter 1 timmes färjeresande..
Överlevde det med..
Har kollat ut på ett kolsvart hav(?) och funderingarna bara skenar iväg.
Det jag tänkte på är, hur i helvete gör ungdomarna här ute på öarna i Göteborgs skärgård (Styrsö, Vrångö och Donsö) om dom låt säga får en "hemmamatch" efter ett besök i Göteborgs nattliv?!
Ut från krogen, spårvagn ca 15 minuter till Saltholmen där färjan avgår ifrån.
Sen ca 1 timmes båtfärd ut till någon utav dessa öar, sen kanske inte hemmet ligger precis i anslutning till färjeläget, vilket kan betyda ca 15 minuters promenad oxå.
Undrar om personen som följt med börjat ångrat sig, vid ankomst ca 2 timmar senare?
Hursomhelst, resan är gjord.
Men dagen efter då?
Det blir ju ingen såkallad "walk of shame"
Utan snarare "riding the ferry of shame" eller nåt!
Hursom, det är jävligt komplicerat..

Konstiga funderingar i grymmaste boende i Göteborg..

Här är förresten världens sämsta bild, nyss taget på båten i rutan, med vågorna utanför..




Sov gott vänner!

Kommentarer
Postat av: S Edström

hahaha, och jag tycker att jag funderar på konstiga saker.

2009-10-06 @ 13:02:14
Postat av: Emil

Jag är den konstigaste! :O

2009-10-06 @ 19:41:44
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0