En karls förkylning..

Är inte och leka med.
Jag mår så jävla dåligt.
Har varken tid eller lust att vara förkyld.
Jag tror en manlig förkylning går att jämföra med "kvinnliga sjukdomar"

Säg att vi lägger in PMS, halsfluss, barnafödsel, 41 gradig feber och Svininfluensan på en och samma dag.
Ja, då har vi en Emilförkylning.
Jag klagar inte, det är fakta.
Tjejer bryr ju sig knappt när dom är sjuka. (Med ett undantagsfall, syrran :P)
Dom kan ha feber och ändå hålla på och mästra runt.
Vad är det med er?
Ge mig tips!

Med en förkylning nu i Oktober, då räknar jag med att vara förkyld ungefär tills Maj nästa år.
Jobbigt läge..
Sånt släpper ju fan aldrig..

Sen har jag kanske mig själv att skylla iof, kör fortfarande med shorts och t-shirt på morgonen.
Undrar vad folk tycker om mig, när jag står och skrapar rutorna på bilen i minusgrader, i SOMMARKLÄDER?!


Dum i huvudet, och mycket sjuk..
Tyck synd om mig!


Ända positiva är att whiskey kan kallas medecin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0