Den återkommande söndagsångesten..

Jag har precis letat upp geväret, men som vanligt saknades patroner..
Har en liten grej med en vän, vi har delat på geväret och patronerna.
Allt för att inte kunna skjuta oss själv så fort vi vaknar med ångest och bakfylla på söndagar.
För man orkar ju inte ta sig till honom när man är trött, bakberusad och fylld med ångest.
Ska man skjuta sig själv, då ska det vara planerat och snyggt.
Inte pga av en vanlig söndag!

Skämtåsido..

Gårdagen var en hård dag.
Jag vann varken Nobelpriset i medecin, min förkylning sitter i fortfarande.
Hanna du hade rätt. FAN!
Jag mår som 14 kassar med skridskor.
Jag känner mig som Krister Pettersson.
Jag beter mig som en lagom stor idiot.

Nu skiter jag i det här ett par dagar, jag sitter i bilen med destination Göteborg om ett par timmar!

Och ni som läste mitt förra inlägg om skadeglädje och höll med mig.

Grattis, nu kan ni vara glada åt mig!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det känns så bra att ha rätt! Jag njuter med ett STORT jävla leende på läpparna!

2009-10-04 @ 16:45:47
URL: http://hannaslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0