Briljant idé..

Nu när halloween närmar sig med stormsteg, kom jag på en ytterst briljant idé..
Iaf för oss halvalkoholiserade ungdomar(?)
Ni vet sådär som barn håller på, springer runt och knackar dörr och ber om godis (trick or threat)
Får dom då inget godis så spelar men ett spratt..

Så nu till min briljanta idé.
Jag ska klä ut mig, springa runt och knacka dörr och be om sprit.
Varför inte liksom, alla(?) ska ju ändå va fulla under den helgen. Så varför inte gå runt med ett grogglas och be om diverse alkoholhaltiga drycker?!

Trick or drink!?

Ytterliggare en bevis på hur genialisk jag är som människa/fyllo..



                                                            Fill up my glas, lixom!!!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du är ju verkligen seriös också?! hahaha, inget fyllo du heller :P

2009-10-29 @ 19:07:15
URL: http://nathalieramstrom.blogg.se/
Postat av: Emil

Såklart jag är seriös. Alla mina inlägg bygger på seriösitet och allvar. Hur tror du annars mina läsare skulle reagera? :) Min mor hoppas väl kanske på att jag är hemskt oseriös i varje inlägg dock :)

2009-10-29 @ 19:09:15
URL: http://tamefan.blogg.se/
Postat av: Ylva

Hahahahahahahahaha :)

2009-10-29 @ 20:57:35
Postat av: Nathalie

hahaha.. ah det är ju iofs sant. men har du tänkt på att flesta av dina inlägg handlar om fylla eller bakfylla :P hahaha

2009-10-29 @ 21:28:15
URL: http://nathalieramstrom.blogg.se/
Postat av: Nat'

2009-10-29 @ 21:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0