Borta bra men hemma bäst?.

Eller?

Har ätit en grym middag.
Sitter framför en brasa, har en katt bredvid låret och ute är det storm.
Inte riktigt som hemma, detta är väldigt trevligt..
Det är det iof hemma med.
Men inte alls samma sak.
Här är det sällskap på vardagskvällar, det brukar jag inte ha så ofta hemma.
Här är det otroligt god mat! Det är det oftast inte hemma..
Här är det omtänksamma djur, hemma är jag tyvärr ibland ett djur.
Här är det levande eld, hemma får jag vara glad om grannen röker på balkongen bredvid.
Här är havet ett par hundra meter ifrån, hemma är Nautilusbadhuset ett par hundra meter ifrån.

Det här är rätt härligt.
Men imorgon åker jag hem en sväng.
Får även sällskap i bilen, vilket var en oerhört trevlig överaskning!
Hatar att åka bil själv när jag är trött..


Borta bra men hemma bäst.. Eller!?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Sällskap och mat är något jag kan bidra med, elden och djuren får du dock ta hand om själv... Och havet, jaa.. Jag tycker du är ett hav!

2009-10-07 @ 19:19:33
URL: http://thislifeofmine.blogg.se/
Postat av: Emil

Det låter bra det! Men du kan väl bjuda på grillade djur? Och havet, ja du kan oxå va ett hav! Ordnat alltså! :D

2009-10-07 @ 22:56:42
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0