Bögkärringen..

Har precis kommit hem från bion, såg Zombieland med Jonte och Bögkärringen (http://hannaslillavarld.blogg.se/)
Jag har även roat mig gott åt henne och hennes mage.
Kvinnan är gravid och väntar 2 st grabbar.
Saken med detta är att det inte verkar vara helt lätt att vara gravid, speciellt inte med 2 st ungar i magen.
Egentligen lider jag ju litegrann med henne, men man kan inte låta bli att skratta åt alla problem en stor mage för med sig. Speciellt inte om man är kallad bögkärringen..
Hur det uttrycket har kommit fram vet jag inte, men jag ska forska lite i det.
Svaret kanske kommer i en kommentar här nedan strax!
Filmen då, jo helt okej söndagsunderhållning!

Så, tack för en trevlig kväll, Bögkärringen och kusin!

Jag ska även lägga in en "minnesbild" från gårdagen.
Angående rekord, nu börjar jag förstå själv..


Kommentarer
Postat av: Hanna

vad fan, ditt jävla as hahaha...

så du väntar på en förklaring på vart uttrycker kommer ifrån alltså? låt se...



jonte tycker att jag är en bögkärring när jag är extra hormonell och fäller tårar över petitesser, typ varför jag inte kan knyta skorna själv eller varför jag tycker att han är dum mot mig när han inte gör som jag vill. då är jag en bögkärring.



ah, känner du finkänsligheten din kusin behärskar?



jag själv tycker att han är ett pundhuvud med pungen på fel ställe när jag är en bögkärring. men säg inte att jag sa det! hahaa!

2009-10-26 @ 00:01:35
URL: http://hannaslillavarld.blogg.se/
Postat av: Emil

Hahahahahahaa! Okej, jo jag känner tills hans val av uttrycket, kommer fram rätt så många när vi spelar NHL på x.box :)

2009-10-26 @ 00:02:55
URL: http://tamefan.blogg.se/
Postat av: Hanna

varför är jag inte förvånad? så låter det nog även efter VIK förlorat, vilket de verkar göra ganska ofta nu... ;-)



men det är fint att han tycker att jag är värd det smeknamnet. jag känner mig så omtyckt!

2009-10-26 @ 00:06:56
URL: http://hannaslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0