Bakberusad trots måndag, vad är det för fel?!

Trots att det har gått massor med timmar sen senast man fick i sig alkoholen.
I lördagsnatt någongång runt 02 tiden slutade nog(?) intaget.
Trots att det nästan gått 48 timmar är jag fortfarande bakis.
Mkt märkligt.
Jag börjar nästan sluta tro på det där att man bränner 2 cl 40 % alkohol i timmen.

Isf betyder det att kl 02 i lördags måste jag haft ca 78 cl sprit i min kropp.
Iof, det verkar inte helt omöjligt ändå, med tanke på hur kvällen va.
Men med detta i åtanke, jag körde bil igår kl 19, imorse kl 07 och nyss hem.
Alltså måste jag varit ett jävla rattfyllo.
Verkar askonstigt detta..
Det här ska forskas vidare om!!

Men när jag börjar kolla vimmelbilder (minnesbilderna) börjar jag nog kunna förstå.



Det ser ut som jag jag dansar.
Men isf gör jag det bakom dj'n och ovanför dansgolvet.
Vet inte riktigt om det va så..
Märkligt hursomhelst..

Kommentarer
Postat av: en kusin

fint du skriver

2009-10-19 @ 18:51:42
Postat av: Emil

En kusin? Vilken kusin!? :P

2009-10-19 @ 19:36:13
URL: http://tamefan.blogg.se/
Postat av: Emma =)

2009-10-19 @ 19:38:19
Postat av: Emil

Hahaha! :D

2009-10-19 @ 19:39:03
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0