Är det så konstigt att jag betalar folk för att sköta min tvätt!?

Har precis konstaterat att det är inte värt att lägga ner tiden i tvättstugan.
Så återigen.
Nu hör jag av mig till er som anmält erat intresse att tvätt åt mig för betalning..

Först såg tvättkorgen ut såhär.. Plus lite extra som låg någon annanstans..



Sen tvättstugan och torkskåpet, endast kalsonger strumpor och t-shirts mörk modell.. Fick in lite vitt oxå..
Men fortfarande är den vita maskinen i princip full..





Torkrummet. Byxor och sängkläder..


Och ändå ser tvättkorgen full ut...





VAFAN!!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ge mig 500 spänn och tvätten är ren imorgon! Så länge jag kan få tvätta lite samtidigt så.. Då får ju jag 500 spänn för att få min tvätt ren, och du får din tvätt ren på köpet också.. Skaplig win-win situation!

2009-10-20 @ 19:55:16
URL: http://thislifeofmine.blogg.se/
Postat av: Emil

Jo fast nu har jag ju nästan tvättat klart! Nästa gång! :)

2009-10-20 @ 19:57:02
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0