Varför gör man aldrig det oftare..

Uppe med tuppen trots att man inte har mycket inbokat.
Skjutsade en vän imorse, vilket gjorde att jag gick upp kristet tidigt.
Borde varit svininfluensatrött, men icke.

Mina vardagsmornar annars är rätt inrutade, ställer klockan en timma tidigare än när jag egentligen måste upp.
Allt för att kunna snooza ca 7-8 st ggr..
Går till slut upp med STORT besvär, vacklar som en zombie in till badrummet för att borsta tänderna..
Rusar ut till bilen, halvsover i trafiken tills jag nått dagens destination.
Frukost då?
Nej, den finns inte på kartan.
När man jobbade på storbyggen innebar frukost = lunch..
Vi idiotiska byggnadsarbetare äter matlåda kl 09, det är alltså en väldigt tidig lunch..

Men idag. Ja då blev jag pigg efter uppstigning, så efter att ha skjutsat vännen så åkte jag förbi McD för att inhandla frukost.
Blev sittandes framför Nyhetsmorgon..
Detta är så otroligt avkopplande istället för all jävla morgonstress..
Skulle nästan kunna ta fram ett stort ord för det.

Livsnjutning..


Ni som tror jag brukar äta frukost på McDonalds är väl inte helt fel ute, men det brukar ju betyda att mina andra "frukostar" avnjuts runt 03 snåret..

Det är väl nästan för tidigt för att kunna kalla frukost?






Trevlig måndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0