Uppläxning..

Fick höra i lördags att nära person till mig hamnat trubbel med rättsväsendet.
Klart obra.
Ja, nu kanske jag varken är rätt person att uttrycka mig i ämnet.
Med tanke på mitt liv, mina val och min "fyllblogg" som många uttrycker det.
Men jag gör det ändå!

Du är bara tonåring, många år kvar och leva loppan på!

Men jag är numera vuxen och står för mina handlingar, tror och hoppas jag ska tillägas..
Visst, livet är en fest.
Men en fest kan spåra ur ibland, likaså ett liv..
Just nu är nog inte livet en fest för dig, med all rätt..
Ja, visst jag har förmodligen betett mig både mer dumt och jävligt, jag vet det! 
Jag får allt som oftast äta upp både det ena och det andra.
Visst, jag slipper utegångsförbud, vilket jag givetvis skulle behöva få då och då.

Håll "festandet" till en lagom nivå, gå inte och bli som mig.
Det är inte alltid det ultimata levernet, trots att man oftast tror det.
Jag tror ibland jag hittat en balans, men ibland misslyckas man.
Men med ett par väl valda ord från vänner/familj så blir det allt som oftast bättre.
Med både det ena och det andra..
Jag har jävligt svårt att skälla ut dig ordentligt, med tanke på att dubbelmoralen är svår att frångå.
Men hursomhelst.
Lugna ner dig!!!

Jag lovar, mer dumheter från din sida, då läxar jag upp dig fysiskt..
Angående dubbelmoralen..


Jag skriver det här för jag bryr mig om dig! Förstå det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0