Storbloggs mysteriumet..

Jag har suttit och bara slösurfat ett tag.
Har tillslut hamnat på alla möjliga "storbloggare"
Typ Kissie, Dessie, jag allt vad dom heter och kallas..
Men nu till frågan som övergår mitt förstånd!
Hur i helvete kan dom ha så många läsare?
Vad gör att folk följer dessa flickor så slaviskt!?
Jag själv kan erkänna att jag fastnade ganska länge i deras inlägg.
Men mest i studiesyfte(?) för att förstå mig på deras populäritet..
Dom blir rika på sitt bloggande, för att visa det senaste klädinköpet, vad som åts(?) till lunch, vad dom ska ha för kläder på sig under dagen, (dagens outfit) m.m ..
Hur hinner dom ens med alla inlägg.
Vissa har säkert uppemot 10 st om dagen.

Jag själv följer rätt många bloggar, säg runt ett 40tal, och ca hälften av dom är vänner/bekanta..
Jag vet inte riktigt varför jag fastnar för andra bloggar, men det brukar handla om att det finns lite humor i inläggen, glimten i ögat lixom..
Modebloggar går bort direkt.
Finns absolut inget intresse för mig i det..

Vad är då intresset för min blogg då?
För jag vet att det finns ett, har en skara trogna läsare.
Vet inte riktigt vilka alla ni är, har koll på ett 20 tal som kommenterar osv.
Men resten då?
Mörkertalet..
Kanske är bra att vara ovetandes oxå..
Jag skulle tippa att intresset är att jag otroligt öppen med det mesta, är en idiot i flera bemärkelser.
Rolig? Ja, jag skulle vilja tro att jag är rätt så rolig.
Jag hoppas jag roar er på mitt egna lilla vis..
För jag gillar vad jag håller på med..
Och kommer fortsätta tills jag inte har nåt intresse kvar för detta..
Eller till dess att döden skiljer oss åt..



                                               Until death do us part...





http://tamefan.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Ass

You make me smile :) Därför jag läser i alla fall -Flummig rolig idiot med självironi som bjuder på sig själv -Det är bra det :)

2009-11-30 @ 10:46:31
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Jenny

mysteriet, Emil.. Inte mysteriumet ;)

2009-11-30 @ 15:19:04
Postat av: Emil

Ass, tack du! Detsamma förresten! :)

Jenny, sluta va så ond! ;)

2009-11-30 @ 16:25:14
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0